A Szent István Egyetem számára a 2018-as felvételi időszakban készült inbound és digitális csatornákra épülő, népszerűsítő kampány, melynek célja az egyetem hírnevének öregbítése és a felvételizők számának növelése volt. A legnagyobb közösségi média csatornákon értük a felvételizőket, egy erre a célra felhúzott weboldalon és blogon pedig a legfrissebb információkról értesülhettek, továbbá az országban a felsőoktatási intézmények között elsőként, egy interakítv chatbotot is a kérdésekkel teli fiatalok szolgálatába állítottunk.
Az eredmények nem maradtak el, az együttműködést folytatjuk és kibővítjük az egyetemmel, már javában zajlanak a pótfelvételi kampány előkészületei és a SZIE általános kommunkációjával is ügynökségünket bízták meg, beleértve a stratégiakészítést, a sajtókapcsolatok szervezését, kreatív tervezési feladatokat és a digitális marketinget.